30.Kas.2020
ad
ad

Yazar hakkında

6 Yorumlar

  1. ihl

    ersin abi kutlarım inşallah daha iyi üniversite kazanırsın:-):-):-):-):-);-)

    Yanıt
  2. elif ay

    Ersin kardeşim seni canı gönülden tebrik ediyorum.İnşallah geleceğin parlak olur…. ALLAH BÜTÜN ÖĞRENCİLERİN YARDIMCISI OLSUN…..
    Akkuşlu lara slm.

    Yanıt
  3. İSMET YILMAZ

    Bu kardeşimizi yavrumuzu kutluyorum akkuş milli eğitim personelinide kutluyorum burada birşey ilave etmek istiyorum akkuş kuşçulu köyü bağderesi mah. şükrü çallı ,nın oğlu msa çallıda son girdiği sınavda 480.2 puan almıştır bununla ilgili yazılacak pek çok şey var onu ikinci ö.s.s sınavından sonra ayrıntılı anlatmak isterim bir başarı öyküsüdür alınacak çok dersler vardır buda bizlerin gurur kaynağıdır tekrar bu çocuğumuzu kutlar başarılar dilerimm.

    Yanıt
  4. kenan çağıran

    ben kenan çağıran şu anda kıbrısda askerim,
    ersin kardeşim seni gerçekden tebrik ediyorum yanında olmak isterdim tebrik etmek için ..,,,,,
    zaten böyle bir başarıyı bekliyordum

    Yanıt
  5. İbrahim ŞİRİN

    Değerli öğrencim Ersin İNCE’yi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Ayrıca göstermiş oldukları duyarlılıktan dolayı Akkuş Eğitim-Bir_Sen Yönetimini kutluyorum. Tüm Akkuş’a ve Akkuşlu dostlara selam, sevgi ve saygılar…İbrahim ŞİRİN(Akkuş İHL Eski Müdürü)

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akkuş İlçesi İnternet Sitesi ANKARA  E-posta:webmaster@akkusilcesi.com ihsancam64@hotmail.com gunes99@hotmail.com
Copyright © 2002 Akkuş İlçesi İnternet Sitesi. Tüm Hakları Saklıdır . Tasarım İhsan GÜNEŞ